.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
آتش ۳ هکتار از جنگل‌های نوشهر را سوزاند

رئیس اداره منابع طبیعی نوشهر گفت: آتش سوزی به سه هکتار از جنگل های وازک خسارت وارد کرد و این عرصه‌های جنگلی را سوزاند.


به گزارش شمال نیوز ایرج شاه حسینی در گفت‌و‌گو با تسنیم، اظهار کرد: با کمک نیروهای اداره کل منابع طبیعی و محیط زیست آتش سوزی در منطقه وازک مهار شد.

وی از مهار کامل آتش سوزی در جنگل های وازک خبر داد و افزود: با توجه به گرم بود هوا و بی احتیاطی برخی افراد روز شنبه ساعت 20 در منطقه ای در جنگل های وازک که از نظر منابع طبیعی نوشهر ولی از نظر حوزه فرمانداری شهرستان نور بوده، گزارش آتش سوزی به همکاران ما رسید که بلافاصله نیروهای اداره کل منابع طبیعی به محل اعزام شدند.

شاه حسینی افزود: در این حادثه بیشتر لاش برگ ها و شاخه های صدمه دیده دچار آتش سوزی شدند و خوشبختانه به تنه درختان آسیبی نرسید.

رئیس اداره منابع طبیعی نوشهر رویان خاطر نشان کرد: به دلیل اینکه آتش سوزی در منطقه صعب العبور و پرشیب و سنگلاخی بوده مقداری مهار آتش را برای همکاران ما دچار مشکل کرد و سبب شد مدت زمان بیشتری برای مهار آن وقت صرف شود.

شاه حسینی، میزان مناطق حادثه دیده را حدود سه هکتار از جنگل‌های منطقه عنوان کرد و گفت: در این حادثه عامل انسانی که ممکن است دامدار یا شکارچی یا کسانی که به دنبال گیاهان دارویی هستند، باشد در آتش سوزی نقش داشته است./350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.